Saturday, February 25

Babyholic ♥

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani







Alhamdulillah . Dah 4 bulan . Saya mintak maaf kalau sebulan nehh
kita kurang text , or so over . Bukan apa , Saya dah masuk
asrama . Adat lah kalau duduk asrama tak sebebas dulu .
Tapi , Alhamdulilah sayang saya dekat awak belum
berubah sikit pun lagi . Maybe kita masih ada jodoh
yang kuat . Aminn . iloveyouu

Sayang , jangan nakal nakal tau bila saya takdee . Satu je saya
harapkann . BELAJAR untuk masa depan . Itu satu je !
Pasal jodoh kita belum ada masa yang sesuai untuk serius sangat .
Biar Allah yang tentukann apa jodoh kita . Belajar untuk mama
dan ayah awakk . Itu penting . Saya masuk asrama pun
bukannya nak larikan diri , tapi nak cuba cari masa
depan . setidak tidak pun semua tuh untuk awak jugak satu
masa nanti . Insyallahh . Sayang saya dekat awak belum
pernah luntur lagi . Jangan risauu tau babyy . And awak kalau
dah ada yang lain or maybe nak tangguhkan dahulu untukk
masa depan kita neh duluu , jangan malu malu nak bercakap .
Jangan takut . Tiada siapa menghalangg , itu pun untuk
kebaikan jugakk . Saya takkan halang kerna saya tak berkuasa
nak menentukann dan membaca siapa dan apa yang terkandung
dalam hati awakk . Cuma kejujuran saja yang saya harapkan .
Insyallah petang neh saya balik asrama . Minggu depan examkan ?
So buat yang terbaikk . I know you can do it :) Aminn .

Do not put a comma , where allah put a fullstop :)

Yang tersayang .

No comments:

Post a Comment