Friday, January 27

Sugar ♥


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani








Sayang , Maafkan saya tak dapat puaskan hati awak dalam minggu nehh .
Alhamdulillah saya bersyukur kita dah 3 bulan . Cukup banyak kenangan
Pahit , Manis yang kita dah lalui sepanjang 3 bulan kita bersama . walau
bagaimanapun , Sekali lagi saya terpaksa tinggalkan awak untuk balik
Asrama :'( Saya rasa serbasalah nak buat macam tuhh , Tapi apakan
daya ? Saya pergi bukan untuk bersuka ria , bukan untuk berfoya .
Tapi , cuma untuk teruskan pelajaran , dan berusaha menjamin
kehidupan seterusnya untuk kita . Hanya itu niat saya :'(

Kalau satu hari , awak dah ada penganti diri saya . Jangan
malu untuk bersuara . Saya faham keadaan awak bila
ditinggalkan macam mana . Tiada suka bila mereka
ditinggalkan begitu sahaja . Tapi , saya pasti
awak seorang yang tabah . Jaga diri bila
Saya tiada di sisi . IlOVEYOU

Asalamualaikum . Sayangku

No comments:

Post a Comment