Monday, October 10

Perang Sudah Tamat ♥



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani




Hey hey , rindu sangatt lah dekat blog neh , btw , nak cerita pasal banyak bende neh
takpe , kita mula satu satu Okay ? :) Firstly , Saya renduu mukabuku saya ,
bagi dua bulan saya merinduinya , saya tahan jer perasaan ,
nak sangad tahu apa dah jadi :) Hee , so habis jer PMR terus saya buka !
Wahh , macam macam dah tukar ken ? Hee , Then , Saya renduu
kawan kawan dekat Mukabuku saya . mesti mereka semua
kata saya sombong , tapi , harap mereka faham .

Bercakap pasal Perang Sudah Tamat neh maksud saya
pasal PMR , Hee , Dah habis bro , Boleh lah
relax lepak , meroyan , macam macam lah ! Tapi dalam masa tuh ,
banyak masalah yang terpaksa saya hadapi ~

Sayang ,

Mesti awak marahkan dengan saya ? saya tahu saya banyak salah ,
Tapi , itu lah saya , saya sedar awak mahukan lelaki yang macam
mana , Dan saya faham saya ditahap mana , hurm . bercakap
panjang pun tak guna , saya faham kalau awak bisa tinggal
kan saya . Cuma dalamm sudut hati saya , saya nak awak
tahu awak bukan seorang yang asing dalam hidup saya
walau kita baru berkenalan beberapa minggu , betapa
mudahnya kita memahami dalam masa yang singkat
Jadi , semuanya terletak di tangan awak .



" Disisi ku terdiam seribu bahasa , Di hatiku bergetar sejuta rasa ,
Namun susah untuk aku luahkan aku cinta padamu " .

1 comment:

  1. wahh..suke nye dh hbs pmr..doa banyak-2 supaya dpt result yg superb keyh..


    done follow u..mine is http://fidahadie.blogspot.com

    ReplyDelete