Saturday, July 14

Dengan Nama Allah Yang maha Pemurah , Lagi maha Mengasihani








Asalamualaikumm :) Hi readers , Sihat ? Dah lama tak post

entry , So harini saya post satu mengenai Buahhati saya ini .

Nama dia Harizah . Dia seorang yang baik dan comel .

Dia juga pandai jaga hati sayaa , dan kadang kadang

membuatkan saya sendiri risauu jika dia bosann

dengan sayaa . Saya tak mampu nak bahagiakan hati

dia macam mana dia mampuu bahagiakann hari saya .

Alhamdulillah , sehingga kini kami masih bersama .


Terlalu banyak yang terjadi salam hidupkuu ,

Aku selaluu berada di persimpangan ,

Persimpangan yang menentukan dua takdir yang berbeza ,

Aku sedar setiap persimpangan itu ,

Aku harus memilih antaranya ,

Manusia tidak pernah dapat kesempurnaan itu .



Sayangku

No comments:

Post a Comment