Saturday, December 10

Nana ▲


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani






Sayang , sepanjang sebulan kita bersama saya sangat bersyukur
sebab allah kurniakan saya seorang wanita yang sungguh
baik , tabah dan cekal kerna sanggup tahan perangai
saya yang macam nehh .

Awak begitu bermakna buat saya untuk waktu sekarang dan
sampai bila bila , kerna awak sahaja yang ada bila saat
getir saya lalui bila masalah menimpa saya disaat
pergolakan zaman remaja saya yang begitu
banyak dosa yang saya dah lakukann .

Disitu , saya lihat awak mampu menasihatkan saya , beri saya
semangat , juga dorongann . Thanks you Baby : ') Saya
terlalu sayang kan awakk . Saya berhutang begitu banyak dengan
awak dimana , kasih sayang awak yang tak ternilai tuh ,
budi yang awak tunjukkan , dan bermacam macam
lagi yang awak dah korban kan buat saya . Maafkan saya kerna
pernah buat awak menangis , kecewa malah hampa dengan
sikap saya , layanan saya , juga perangai lama saya !

Kebiasaannya , bila saya jumpa dengan awak perkara biasa
yang hati saya harapkan " Biarlah pertemuan kita kali
neh Bukan YANG TERAKHIR " buat kita .
Kalau bisa saya ungkapkan sayang saya , mungkin
ayat yang saya garap tak mampu lagi nak gambarkan
perasaan sayang tuh dekat awakk . Harap awak
faham isi hati saya sayang .

Saya tak boleh lupa bila awak kelip mata awak lepas awak
menangis :) Time tuh , menara KLCC runtuh , satu
Kl banjir . Comel gila lah Baby , Nanti
buat macam tuh lagi tau . Boleh saya cium dahi awak
pulakk . Hihi . Tapi , saya geram bila you cuba nak
pusat saya ! jahat . Tahu saya takut tuh . Hihi

Rabu ini awak nak pergi langkawi kan sayang ? sayang
Hati hati tau ! Sekarang musim hujann , jangan suka
keluar sangat tahu . Nanti sakit siapa susah ? Saya jugak :)
Then , awak sakit kepala pulak tuh kann ? Hesh , risau
saya . Jangan dengil degil makan ubat ! Nanti tak sembuh
penyakit tuh . Dan kurang kurangkan ketawa atau
apa apa yang melibat otot perut awak tuhh . Nanti lama
lagi lah jawabnya perut you nak sembuh .
Saya doakan sayang agar , Selamat Pergi dan Selamat Pulang Tau :)
Saya tunggu sayang sampai bila bila . iloveyouMinahHindon

No comments:

Post a Comment