Friday, September 3

SakitNyer haTy nie...


Heyy..salam..huhu lme tak berbual..Actually sye adew msalah skit..skit jew tak bnyk..
sakit tak hati korang ??kalo ..orang yang jnji tak nak kaco kamoo sumer wat selame lame nyer tak tunaikan jnji dier!! tak kew bertmbah sakit bilew..dier kaco tue..trus2 jew bukak cite tak baek..sng citew sroh org len benci diri korang..?
tapi nasib baeklah..aku nie tak suke berdendam..
tapi bilew2 dipikirkan..kdg2
bende camnie kdg2 perlu!!tapi mmg sampai saat nie aku,kamoo
korang sumer,mesti tak dapt terime kdg2 hal nie akn berlaku jugakk..
camne pown nasihat atuk aku aku ttp pakai
buang yang keruh,ambil yang jernih..pikir punyer pikir..kdg2 ade jugak yang baek tntang
hal nie............................................
buang citew tue....aku skrang nak jadi happy blekk..nak buang sikap
moody aku since pagi tadi tue..blehh..??bagi lah "SEMANGAT" skit..??HUHU
actually ade lah seorang wanita nie selalu bagi kate2 smngat kat aku..!!
dan skrang,this time,in this place,for this night,
I want to give a big thanks for the girl bcause you always give me a good
idea for release my tension..actually you're great girl..
okeylah..sampai disini jew..for this night...and i want to says have a good dream folks
huhu I hope you all !!can give some good idea..bye.. ^_^

No comments:

Post a Comment