Monday, July 26

member2 member ku yang GIGAL..^_^"

hehe..huhu..sbnarnnyer malu gak nak ckap psal tjuk nie..tpi untuk korang...it alright...aku kat skolah sbnrnyer takde lah jht sgt..bak kate mak aku...cume member aku jer yang jht2..(ceh bajet aku lah yang pling baek..huhu)..okey..antare mmber2 aku yang rpat ngan aku dan yang aku nak citer !!mcm ikhwan,sadiq,qayyum,ngan moss!!hah..diorang sumer lah yang menyerikan lagi hari persekolahan aku!!psal iwan!!dier adelah member yang kire satu kapal lah sbb dier paling pham ngan aku!!pastu tak berkire lak tue..(aritue nyer hutang nasi lemak kire settle lah yer dol..huhu)...best giler dapt kwan ngan dier!!sadiqlak..mule2 tgk dier nie kerek jer..seboklah ngan msalah dier tue!!tpi selepas hampir setahun stgh berkawan..tak sngke lak dier nie okey..tak kesahlah dier atau korang nak ckap apew!!yang sye korang sume nie kan kool..huhunie moss ngan qayyum!!pergh kalo lah diorang tak dtg sekali dlm hidup sye mmg tak hapenning lah kelas tue!!sbb diorang lah sye berjaye tau...huhu ..bleh dikate kan berjayelah memusnahkan kefokusan bdak kls2 syer..biaselah kelas top..huhu..okey tujelah wat maser nie!!huhu..haha..best nyer dapat luahkan perasaan syer...^_^

No comments:

Post a Comment